top of page
SHD_kor_kep.png

STILIANOS VÍZI KÉSZSÉG- ÉS KÉPESSÉGFEJLESZTÉS

FOGLALKOZÁSUK NEM
EGYSZERŰ BABAÚSZÁS!


NEM CSAK MOZGÁST
FEJLESZTÜNK!

MIT ÉRDEMES TUDNOD AZ SHD-RÓL?

MIÉRT FONTOS
AZ SHD® BABAÚSZÁS?

Az SHD babaúszás megkezdése azért indokolt akár már 3 hónapos korban, mert a gyermek testi és mentális egészsége is a korai életszakaszban alapozódik meg. 
 

Az SHD foglalkozásaink során erre a szenzitív időszakra és a gyermek természetes közegére, a mozgásra és a játékra támaszkodunk.

AZ SHD® ELŐNYEI

A spontán tanulási folyamatok mellett irányított tanulással kompenzálja a mozgásszegény életmód okozta eltéréseket.

Az SHD módszerrel egyrészt megelőzhetünk, vagy javíthatunk számos testi deformitást, másrészt érdemi szinten is hozzájárulhatunk a gyermek mentális fejlődéséhez

A FOGLALKOZÁS MENETE

Az oktató instrukciói alapján és az ő segítségével hajtod végre a mondókákkal vagy dalocskákkal összekötött feladatokat
gyermekeddel.

A foglalkozás 5 perces tornával indul.

Ezt követi a 30 perces vízi készség- és képességfejlesztő oktatás.
Végül egy 15 perces játékidővel zárul az alkalom, ami alatt már csatlakozhat a medencébe plusz egy kísérő, aki addig is megfigyelőként követheti a foglalkozást.

MI IS AZ A VÍZBIZTOSSÁG?

Foglalkozásainkon nagy hangsúlyt fektetünk a gyermekek vízbiztosságának kialakítására már pár hónapos kortól.

A díjnyertes Fulladás Megelőzés Programunk feladatai és a megerősített lélekjelenlét által a gyerekek 2-3 éves korukra magabiztosan képesek a vízben közlekedni és vészhelyzetben képesek tudatosan legyőzni a pánikot.

Vivi_vizen_usztat.jpg

KINEK AJÁNLOTT?

Minden 3 hónapos kor feletti ép és eltérő fejlődésmenetű gyermeknek 

ajánlott foglalkozásunk. 
Koraszülött, vagy rizikócsecsemőknek is hasznos kiegészítés lehet.

FEDEZD FEL, HOGY MILYEN TERÜLETEK FEJLESZTÉSÉRE TÉRÜNK KI KOROSZTÁLYOK SZERINT

Uszodánk olyan szintrendszert épített fel, amely lehetővé teszi, hogy a gyermekeket ne csak korosztály, hanem aktuális fejlettségi szint szerint is csoportosítsuk. A gyermekek ezen a rendszeren haladnak végig az SHD képzés folyamán.

HOGYAN KÉSZÜLJETEK A FOGLALKOZÁSRA?

SZÜKSÉGES: 

 

3 rétegű, speciális úszóbugyi (nálunk is beszerezhető),

úszópelenka (nálunk is beszerezhető),

tiszta váltópapucs, fürdőruha, törölköző

VÍZHEZ SZOKTATÁS:

 

Ha a baba köldöke már begyógyult, akár néhány hetes korától kádban fürdethetitek. A hideg vízhez sem szükséges szoktatni, mivel medencéink vize 32-34 °C-os.

ETETÉS:

 

A foglalkozást megelőző fél órán belül a gyermek már ne fogyasszon semmit. A foglalkozást követően lehetőséged van megetetni gyermekedet az uszodában is.

MELYEK FOGLALKOZÁSUNK POZITÍV HATÁSAI?

vizbiztossag.png

VÍZBIZTOSSÁG
 

Segítjük a vízbefulládos esetek elkerülését. 

IMG_0902-copy.jpg
mozgas-es-akognitiv-fejlesztes.png

MOZGÁS ÉS KOGNITÍV FEJLESZTÉS

 

A nagymozgás és a finommotorika esetében egyaránt.

uszasoktatas.png

ÚSZÁSOKTATÁS

 

A sport szeretetére neveljük 
a gyermekeket.

minosegi_ido.png

MINŐSÉGI IDŐTÖLTÉS

 

A közösen töltött foglalkozások, az együtt tanulás erősíti a szülő és a gyermek közti kapcsolatot.

idegrendszer-fejlodes.png

IDEGRENDSZER FEJLŐDÉS

 

Az első 5 év kifejezetten szenzitív időszak.

tudatos-felkészules-az-iskolas-evekre.png

TUDATOS FELKÉSZÜLÉS AZ ISKOLÁS ÉVEKRE

 

Biztos apparátus megléte.

ELSŐKÉNT HAGYTUK EL A BÚVÁRREFLEXET

stilianos CDSM

Az SHD foglalkozás fontos eleme a CDSM – tudatos merülés technika. Ez a későbbi légvételes merülés alapjait tanítja meg a gyermekeknek azáltal, hogy már kiskorban tudatosságra és nem a búvárreflexre épít. Ennek köszönhetően a gyermekek három hónapos kortól bármely életkorban elkezdhetik a foglalkozást.

STILIANOS FEJLŐDÉSI NAPLÓ A TUDATOS NYOMON KÖVETÉSÉRT

A Fejlődési Napló segítségével az SHD vízi képességfejlesztő foglalkozásainkon résztvevő gyermekek fejlődését több szempontból nyomon követhetjük, értékelhetjük és dokumentálhatjuk. Így nyújtva minél korábbi segítséget és támogatást a gyermekeknek és szüleiknek, ha feltételezhető vagy már ismert fejlődési eltérés, elmaradás. Játékos feladatainkon keresztül figyeljük meg a gyermeki fejlődés főbb területeit, a képességek, és készségek érését az életkor szerint elvárt átlagos szinthez mérve. Az értékelési folyamat menetét a szülők is megismerik, kérdés vagy esetleges probléma esetén oktatóinkkal és a rendszerben dolgozó gyógypedagógusokkal is lehetőségük nyílik konzultációra.

bottom of page